zaterdag 21 april 2012

Boodschappen zover het oog reikt

De 15 Minute challenge is niet iets om zo maar in te stappen. Het is een militaire exercitie. Het is een strijd op leven en dood met een hongerig kind en vrouw als tegenstanders. Geen middel wordt geschuwd in deze strijd.

Zoals elke veldtocht valt of staat de overwinning bij planning en bevoorrading. Als ik enige kans van slagen wil hebben dan moet alles op de juiste plek staan. Binnen handbereik.
Dus:



3 soorten azijn check
4 soorten olie check



 Verzameling pannen check



Fornuis check



Snijplank, mes en 3 nu nog lege borden check











Voor maandag 23 april kies ik als startgerecht voor de 15 minute challenge:

Penne pasta met creme van avocado en tomaat, geroosterde zalm met citroenrasp en een wafeltje van parmezaanse kaas

Boodschappenlijst:

Een rijpe avocado
3 tomaten
een stuk zalm
Penne pasta
Parmezaanse kaas
Peper&zout

Andere bijzonder handige attributen:

Bakpapier
Staafmixer

2 opmerkingen:

  1. En de bereiding. Bij dit gerecht kan ik me wel een voorstelling maken maar ga je dat er bij de anderen bijzetten? Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn bedoeling is om tijdens de reis naar huis op maandag korte instructies te geven over de bereiding.
    Ik ben ook erg benieuwd naar de resultaten als lezers het gerecht ook proberen ( al dan niet in 15 minuten :) )
    En bedankt Geoff :)

    BeantwoordenVerwijderen